Ogłoszenie

Reklamujemy forum !. Zajrzyj :P http://www.funtibia.pun.pl/viewtopic.php?id=10

#1 2010-12-22 15:23:16

 19Licha98

Administrator

Skąd: Dallekoo xD
Zarejestrowany: 2010-12-20
Posty: 9
Punktów :   
WWW

Poradnik dla paladyna

Pamientajcie posta skopiowałem z forum Tibia.Net.Pl od użytkownika Laughiiz

..:Poradnik:..

Legenda:
1. Co to jest "Paladin"?
2. Jak poprawnie wyposażyć postać na dany poziom.
3. Gdzie zdobywać doświadczenie na danym poziomie.
4. Gdzie i jak skutecznie trenować.
5. Jak poprawnie zagospodarować swoje pieniądze.
6. PACC czy FACC?


Co to jest "Paladin"?

Paladin czyli jedna z czterech profesji. Każdy paladin używa broni dystansowych, czarów ofensywnych oraz leczących. Jest to jedna z najsilniejszych profesji gdyż trudno ją "dopaść", kiedy ucieka i pozbawia swojego przeciwnika cennych punktów życia i często doprowadza to do zgonu delikwenta. Trudno też pokonać ją w walce w zwarciu, ponieważ posiada ona wyrównaną ilość punktów many i życia co pozwala na leczenie się czarami oraz doładowywania punktów many dzięki miksturom i tak w kółko, co nudzi przeciwnika i po prostu sobie odpuszcza.. Paladin równie szybko wykańcza potwory, ponieważ często nawet go nie dotykają, przez co zaoszczędza mikstury oraz manę. Najgorsza sytuacja dla naszego "palka" to tak zwany "wjazd" gildii w naszą postać. Bardzo szybko wtedy tracimy punkty życia i.. Giniemy . Najcięższym okresem Paladina jest również utrata mikstur lub many, ponieważ nosi on lżejsze zbroje niż Knight i szybko traci energię witalną i "zaliczamy" zgon. Przedstawię teraz wady i zalety tej profesji:

Zalety:
+ Możliwość szybszego trenowania niż rycerz.
+ Potrafi tworzyć amunicję oraz jedzenie.
+ Silne czary leczące i ofensywne.
+ Różnorodna amunicja na każdy poziom.

Wady:

- Nie może używać ciężkich zbroi.
- Nie może używać Great Mana Potion oraz Great Healing Potion.
- Brak dostępu do wielu run.
- Kończąca się amunicja.
- Ciężka amunicja.

Jak poprawnie wyposażyć postać na dany poziom.
Ekwipunek dla paladyna jest skromny, ponieważ nie ma żadnych dylematów typu "Co by tutaj założyć?". Najlepszy ekwipunek dla Paladina to inaczej najlżejszy ekwipunek, ponieważ nie może on być obciążony dużym ciężarem, gdyż potrzebuje on dużo Cap'a na amunicje, co zmusza go do noszenia lekkich przedmiotów takich jak Blue Robe, Blue Legs, czy też Paladin Armor, które jest bardzo przyjazne dla łucznika. Podam teraz wykaz ekwipunku, który powinniśmy mieć na dany poziom.


_-Poziom 15-_
Steel Helmet ~ 110 złotych monet
Plate Armor/Belted Cape ~ 350 złotych monet
Plate Legs ~ 200 złotych monet
Leather Boots ~ 5 złotych monet
Dwarven Shield ~ 100 złotych monet
Spears ~ 10 złotych monet
Nie są to mocne przedmioty, ale na nasz poziom w zupełności wystarczą.


_-Poziom 30-_
Crusader Helmet ~ 6000 złotych monet
Paladin Armor ~ 15000 złotych monet
Plate Legs ~ 200 złotych monet
Leather Boots ~ 1500 złotych monet
Dragon Shield ~ 3000 złotych monet
Royal Spears ~ 25 złotych monet, u graczy 70 złotych monet


_-Poziom 50-_
Royal Helmet ~ 25000 złotych monet
Paladin Armor ~ 15000 złotych monet
Blue Legs ~ 20000 złotych monet
Boots of Haste ~ 25000 złotych monet
Vampire Shield ~ 20000 złotych monet
Enchanted Spears ~ Enchantujemy włócznie czarem Exeta Con, u graczy 100 złotych monet
Do kolejnych poziomów nic się nie zmienia dlatego napiszę listę na wyższy poziom, bo nie ma sensu cały czas dokładać jednej rzeczy.


_-Poziom 80-_
Demon Helmet ~ 90000 złotych monet
Paladin Armor ~ 15000 złotych monet
Yalahari Leg Piece ~ 120000 złotych monet
Boots of Haste ~ 25000 złotych monet
Soft Boots ~ 300000 złotych monet
Demon Shield ~ 40000 złotych monet
_-Poziom 100-_
Demon Helmet ~ 90000 złotych monet
Master Archer's Armor ~ 200000 złotych monet
Yalahari Leg Piece ~ 120000 złotych monet
Boots of Haste ~ 25000 złotych monet
Soft Boots ~ 300000 złotych monet
Mastermind Shield ~ 80000 złotych monet


Gdzie zdobywać doświadczenie na danym poziomie.


Nasza postać powinna zdobywać doświadczenie na potworach, które mają możliwie najmniej punktów życia. Oczywiście nie chodzi mi o to, aby na 30 poziomie bić Miotaury, tylko dobierać sobie odpowiednie potwory na swój poziom, no i trzeba też spojrzeć na nasz status PACC lub FACC. Zrobię teraz listę potworów na jakich możecie zdobywać doświadczenie.


Nazwa ; Występowanie ; Poziom ; Status - Opis (niekonieczne)

Troll ; Carlin, Ab'dendriel ; 8 ; FACC - Dobrze by było nabić ten 13 poziom. To raj dla Paladina, ze względu na wypadające włócznie.
Rotworm ; Fibula ; 13 ; FACC - Bardzo dobre zarabia się pieniądze i polecam nabić tam 20 lub 25 poziom, a na pewno dorobimy się 40000 złotych monet.
Minotaur ; Kazordoon ; 20-25 ; FACC - Wszystkie rodzaje tych stworzeń.
Orc ; Orc Fort ; 25-30 ; FACC - Wszystkie rodzaje Orc'ów.
Vampire ; Dark Cathedral ; 30-35 ; FACC - Można tu wbić już z 50 poziom i później radzę zakupić PACC. Możecie już chodzić po całym Dark Cathedral. (dobrze by było wziąć jakiegoś Knight'a ze sobą).
Dragon ; Ankrahmun ; 30 ; PACC - Można wbić 35 lub 40 poziom i następnie chodzić już na Dragon Lord lub Hero.
Dragon Lord ; Ankrahmun ; 45 ; PACC - Najlepiej zabrać ze sobą Knight'a i bić je ile wlezie, ponieważ jest to chyba najlepszy potwór do zdobywania poziomów.
Nightmare ; Yalahar ; 60 ; PACC - Bardzo fajny potwór do zdobywania doświadczenia dla Paladina, ponieważ jest wrażliwy na światłość. Możemy wybić nawet 80 poziom.
Demon ; Edron ; 80-85 ; PACC - Możemy długo na nich siedzieć, ale najlepiej z jakimś kolegą .



Gdzie i jak skutecznie trenować.


Pierwszym krokiem do skutecznego treningu jest dobre miejsce z odpowiednio słabymi, ale także przepełnionymi energią witalną potworów. Bardzo popularnymi potworami do początkowego trenowania Paladinów są.. Trolle, ponieważ wydają z nich włócznie potrzebne nam do treningu. Umiejętności łucznika rosną dużo szybciej od umiejętności rycerza. Bardzo dobrym sposobem jest również znalezienie sobie kolegi maga lub druida (najlepiej druid z PACC), ponieważ mogą oni wyczarowywać nam potwora (najlepiej Monk), który będzie się leczył, lub będzie go leczył nasz kolega (druid) przy okazji trenując sobie poziom magiczny. Teraz podam wykaz umiejętności jaki powinniście mieć na danym poziomie i gdzie powinniście trenować
.

Poziom ; Poziom umiejętności ; Miejsce treningu ; Potwór ; Przedmiot

8-20 ; 50 ; Ab'dendriel ; Troll ; Spear
20-35 ; 70 ; Kopalnia Krasnoludów ; Dwarf, Dwarf Soldier ; Small Stone
35-70 ; 80 ; Ghostland ; Slime, Ghoul ; Small Stone
70-80 ; 85 ; Dark Cathedral ; Monk ; Small Stone
80-110 ; 90 ; Yalahar ; Wszystkie rodzaje Mutantów ; Small Stone/Spear



Jak poprawnie zagospodarować swoje pieniądze.


W tym dziale poradzę wam na co możecie wydać swoje ciężko zarobione tibijskie pieniądze, więc zaczynamy! Odpowiedź może wydawać się prosta no bo na co możemy wydać kaskę jak nie na jakieś wartościowe przedmioty, amunicję oraz miksturki. Otóż ja powiem wam jakie mikstury oraz amunicja jest wam potrzebna. Wiele osób kupuje wiele przedmiotów na ślepo myśląc "Ohh, mam już 55 poziom spadam po Power Bolty...", ale nie na tym to polega, chodzi o to aby rozważnie wydawać swoje pieniądze. Pierwszą zasadą dla każdego Paladina jest niekupowanie Spirit Potion, ponieważ jest to niepotrzebna strata pieniędzy. Przydadzą nam się one do PvP kiedy będziemy mieli mało punktów życia oraz możemy go użyć i doładują nam one po równo energii witalnej i magicznej, dzięki temu mając włączony czar Magic Shield doładowując 190 punktów życia i many to doładuje ich w sumie 380 . No to tak jeśli chodzi o mikstury to już swoje powiedziałem, ale dorzucę jeszcze to, że gdy wybieramy się na polowanie to wyposażmy się w dwa razy większą ilość mikstur życia od mikstur many. Pamiętajcie także o tym: PO OSIĄGNIĘCIU 50 POZIOMU OD RAZU ZMIEŃCIE MIKSTURY NA SILNIEJSZE, ALE NIE WYRZUCAJCIE TYCH STARYCH!
Jeśli chodzi o amunicję to opowiem o niej szybko. Po osiągnięciu coraz wyższego poziomu, wymieniajcie swoją broń na lepszą, jedynie wtedy, kiedy chodzi o włócznie, ponieważ amunicja typu bełty, oraz silne bełty, kończy się i zakłada się je tylko na silne potwory lub do walk PvP (tak samo traktujemy wszystkie rodzaje strzał), oczywiście jeśli ktoś chce to może używać kuszy lub łuku oraz zwykłej amunicji. Pamiętajcie: ASSASSIN STAR UŻYWAMY TYLKO DO POJEDYNKÓW PVP!
Przechodząc do przedmiotów to są one opisane w drugim rozdziale.


PACC czy FACC?

Bardzo wiele osób nurtuje się pytaniem "Czy warto kupić PACC?" moja odpowiedź jest prosta "Oczywiście, ale w odpowiednim momencie.", ale kiedy nastąpi ten "moment"? Otóż chwila kiedy konto premium jest nam potrzebne następuje kiedy przestaniemy efektownie zdobywać doświadczenie na potworach z kontynentów, przeznaczonych dla graczy z darmowym kontem. U mnie ten moment nastąpił na 55 poziomie, ponieważ nie wystarczało mi już te marne siedem Dragon Lordów na pięciu piętrach... Osobiście polecam wykupić płatne konto na 40 lub 50 poziomie, kiedy możemy przenieść się do miasta Ankrahmun na Dragony oraz Dragon Lordy. PACC dostarcza również wiele nowych możliwości takich jak kupno promocji, nowych czarów oraz błogosławieństw, a szczególnie to, że sami możemy Enchantować nasze włócznie i używać czarów typu Ethernal Spear, Divine Missile, Divine Healing, czy też Divine Caldera, czyli jedyny czar obszarowy dla łucznika. Wspominając a koncie premium musimy powiedzieć kilka słów o dwóch najsilniejszych czarów Paladina, a mianowicie Sharpshooter oraz Swit Foot. Ten pierwszy zwiększa poziom naszych umiejętności o 50% na czas 10 sekund, jednocześnie spowalniając nas o 70%. Największym minusem tego zaklęcia jest to, że po jego uaktywnieniu nie możemy rzucać żadnego czaru, ani odpierać ataków. Drugi z tych czarów zwiększa naszą prędkość o 80%, przy czym nie możemy rzucać żadnych czarów ofensywnych oraz atakować graczy manualnie. Te dwa czary nie mogą być używane w tym samym czasie, dlatego gdy kupujemy jeden z czarów, a jest nam potrzebny drugi, musimy iść do Edron i za opłatą 500 złotych monet zamienić je u Zoltana. Prawię zapomniałem o najważniejszym czarze Paladina, mówię teraz o zaklęciu Haste, które zwiększa naszą szybkość i nie wymaga od nas nic oprócz 60 punktów many. To tyle z działu PACC czy FACC!


JooP

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
szybki test tiary przydziału slrr mods gupiki mlode same samiczki www.droga-ninja.pun.pl magiczne stworzenia